Sjuk igen! -.-

Haha sjuk igen!! Asså jag får rycka upp mig! :D Hörde det var några som saknade mig!! Då blir man på gott humör! Kollar på Tv ^^. Jag ska snart äta (HOPPAS det blir någe gött) Jag har bloggat 2gånger denna vecka men det blir nog hela tiden. Jag ska kolla tv med killen nu (min kanin) Men jag skicka med mitt brev med Angelica. Hoppas hon kommer ihåg!! Brevet var till min brev kommpis Lynda (utalas Linda) Det är lite kul för vi har samma intressen!

 Jag skulle ha spelat gitarr idag..

 Min andar gitarr.
Min ÄÄLLLSSKLING// till framsidan Lakriz fyllde 4år i måndags!



 Killen <33

 Så här känner jag mig!

 så här med fast inte lika lång! :D

 Men så här är det att vara sjuk!





//Lindathekanin eller bara Sjuka Linda -.-


Kommentarer
Postat av: Amanda C

Jag hade faktist gjort 1 specialcupcakes på hemkunskapen till dig men du är ju sjuk !!<333 Busloppa! :( Krya!!<3

2010-11-23 @ 19:39:36
URL: http://ponnitjejorna.blogg.se/
Postat av: figgy puding!!!

hello my sweet linda!!!!!! hoppas att du inte mår allt för dålig och att du kommer tillbaka till skolan snart!!! Saknar dig!!!

Kramar/ citron kaka

2010-11-24 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0