Snygg?

Vad tycker du om min heather? Det är Kelly på bilden och mig! Tack Amanda!! <33  Idag 21/11 var det hopptävling. Jag hoppade Ona. Jag uppnådde mitt mål: komma felfri. Det var min andra hopptävling! Jag längtar till den andra tävlingen som är julklapps hoppning!




Jag har bowlat med IDA och MINNA! och Jag Vann! Jag fick 300p^^ Sedan gick vi hem till Ida och sov där samt kolla på INSTÄNGD 2

 Instängd 1



 Instängd 2

BÄSTA filmerna ever! kolla inte på dom om du har svårt med blod!


Tack till:
Elin Selvander som hjälpte mig att borsta Ona när jag skulle kolla allt XD!

Svar till Amanda: Jag lovar att jag ska blogga minst 2 gånger i veckan!




// Lindathekanin eller bara Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0