Sorry..

Asså jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte tid.. Amanda C ska kanske ska gäst blogga här Vad tycker du om det?

Jag har tävlat lite under tiden jag inte har bloggat..
HOPPNINGEN: Jag kom 7a av 14 med Flingan (Det var första tävlingen med honom) Och Amanda C har en film på när vi hoppade! ^^

20/3 så är det Dressyr och jag ska ha Mimmi! ^^ Mimmi är min barndoms favvo häst så detta blir nog sista tävlingen med henne.. :( Mimmi är en snäll LITEN ponny :D





Min bild som jag ska ha på framsidan! <3 Amanda C <3



 Flingan <3

 Nu har jag uppnått nummer 1,2,6 och 7!





/// Lindathekanin eller bara Linda <3



Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; the mentalist är så himla bra! :)

2011-03-18 @ 21:09:44
URL: http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; vet inte, har för mig att de går på trean eller så har jag fel, men de va ett tag sen jag såg det ;)

2011-03-19 @ 20:59:24
URL: http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0