Svaren från minifrågestunden!

Nu tänkte jag (Amanda) ta och svara på alla era frågor från minifrågestunden! ;)



Fråga från: Angelica (Lindas syrra!)
1. Vem brukar Linda och du vara med på rasterna?
2. Vad gör ni på rasterna?

Svar: 1. Linda brukar mest vara med Nina och Cornelia och jag brukar mest vara med Erika :) Fast jag och Linda brukar ju såklart också vara med varandra lite då och då ;)
2. Lite olika, typ pratar, spelar pingis och coolar oss ;)



Fråga från: Martina :)<3
1. Hur länge har du och Linda känt varandra?
2. Vad är det pinsamaste du ( Amanda )har gjort? x)
3. Brukar du ( Amanda ) läsa min blogg? :)
Det var nog allt från mig :)<3

Svar: 1. Ojjj, vet inte kanske sen 2006?
2. Haha svår fråga, jag har gjort mycket pinsammt men jag kommer inte på något speciellt just nu xD
3. Ja såklart!! :D<33



Fråga från: Elin
Hej! var det kul på tävlingarna????

Svar: Menar du dressyr och hopptävlingen eller dom igår? Jaa :D



Fråga från: Bonnie
1. Vad heter du i andranamn?
2. Vilken häst red du senast?
3. Hur många gånger har du trillat av i år?
4. Hur många gånger har Linda trillat av i år?
5. Varför är Linda kortare än en hob?

Jag vill se videorna... xD

Svar: 1. Elisabet, samma som Amanda N x)
2. Poker! :D
3. En gång :)
4. Jag vet inte riktigt men antingen ingen gång eller en ;)
5. Haha, jadu... För att hon e cooooool ! ;D

Hihi, du ska få se videosarna ikväll! Dom är snart klara! :)



Hoppas ni är nöjda med svaren! //Amanda


Jag bjussar på en bild på mig och Poker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0